خیابان شریعتی بالاتر از ظفر، بالاتر از مترو شریعتی، روبروی بیمارستان ایرانمهر، انتهای کوچه مرشدی، پلاک ۱۷ واحد ۱

021-22909216

سکته گوش

یک صدای تق بلند را در گوش خود احساس می‌کنید و پس از آن جز سکوت مطلق هیچ صدای دیگری نمی‌شنوید. شاید برای بسیاری این اتفاق عجیب باشد، اما برای آنها که دچار سکته یا کم‌شنوایی ناگهانی گوش شده‌اند، بسیار آشناست.

ادامه مطلب

سمعک برای ورزشکاران

از عوارض کم شنوایی می توان به کاهش درک شنیداری، انزوا، افسردگی، کاهش روابط اجتماعی اشاره کرد، به خصوص در سن پیرگوشی که افزایش سن مزید برعلت می شود و دقت و توجه شما را هم تحت تاثیر قرار می دهد.

ادامه مطلب

قیمت سمعک نامریی

سمعک نامریی
در سمعک نامرئی یا سمعک داخل گوشی گاهی از گوش بیمار قالب گوش گرفته می شود. همه قطعات سمعک درون قالب و پوسته جایگذاری می شود و بدون نیاز به قالبگیری سمعک، همان لحظه تحویل داده می شود. (سمعک 2018 – سمعک 2020)

ادامه مطلب

کم شنوایی ناشی از نویز

کم شنوایی ناشی از نویز یا (NIHL) نوعی از کم شنوایی است که به دلیل حضور طولانی مدت در معرض صدای با شدت بالا یا یک بار مواجهه با صدایی با حداکثر دسی بل بروز می کند.
NIHLبیماری رایجی است و بیشتر متخصصین سلامت نگران شیوع این نوع بیماری در بین نوجوانان هستند، زیرا آنها دائما در حال گوش دادن به موسیقی با شدت صدای بسیار بالا با هدفون هستند. تخمین زده شده که حداقل ۱۰ میلیون آمریکایی مبتلا به کم شنوایی ناشی از تحریک صوتی هستند.

ادامه مطلب

سمعک برتر آماده ارائه خدمات شنوایی سنجی به شما همراهان گرامیست.

. آماده‌ی پاسخگویی به شما هستیم...
Close and go back to page
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت نزد مدیریت سمعک برتر محفوظ می‌باشد.
طراحی وب
همین الان تماس بگیرید