خیابان شریعتی بالاتر از ظفر، بالاتر از مترو شریعتی، روبروی بیمارستان ایرانمهر، انتهای کوچه مرشدی، پلاک ۱۷ واحد ۱

021-22909216

دسته بندی تکنولوژی سمعک ها

از عواقب کم شنوایی می توان به کاهش درک شنیداری، انزوا، افسردگی، کاهش روابط اجتماعی اشاره کرد، به خصوص در سن پیرگوشی که افزایش سن مزید برعلت می شود و دقت و توجه شما را هم تحت تاثیر قرار میدهد. تشخیص اینکه شما کاندید چه نوع سمعکی هستید بر عهده متخصص شنوایی شناسی می باشد.

ادامه مطلب

پاسخ برانگیخته پایدار شنوایی

ما در دفتر ارزیابی شنوایی سمعک برتر سعی داریم مطابق با تکنولوژی های روز دنیا پیش برویم. این آزمون غیر تهاجمی بوده و برای ثبت پاسخ نیاز به دخالت بیمار یا ارائه پاسخ توسط بیمار نیست. ثبت پاسخ توسط 3 یا 4 الکترود انجام می گیرد که بر روی سر قرار داده می شود و بدین ترتیب پاسخ به شیوه ثبت از راه دور انجام می گیرد. پاسخ ASSR با ارائه محرک تون خالص مدوله شده ثبت و جمع آوری می گردد.

ادامه مطلب

اشتباهات والدین در خواباندن نوزاد

برای اینکه بتوانید فرزندتان را به راحتی بخوابانید، بهتر است به نکاتی که در این مقاله به آن‌ها پرداخته‌ایم، دقت کنید و در صورت لزوم حتما با یک روانشناس کودک یا پزشک متخصص برای پیدا کردن راه‌های بهتر مشورت کنید.

ادامه مطلب

تست سرگیجه با VEMP

سرگیجه، اصطلاحی است که برای توصیف طیف وسیعی از احساسات به کار می رود، از جمله احساس ضعف و گیجی یا ناپایداری. سرگیجه حس غلطی را ایجاد می کند که شما یا محیط تان در حال چرخیدن یا حرکت کردن است و گیجی، یکی از دلایلی است که بزرگسالان به پزشکان مراجعه می کنند.

ادامه مطلب

سمعک برتر آماده ارائه خدمات شنوایی سنجی به شما همراهان گرامیست.

. آماده‌ی پاسخگویی به شما هستیم...
Close and go back to page
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت نزد مدیریت سمعک برتر محفوظ می‌باشد.
طراحی وب
همین الان تماس بگیرید