خیابان شریعتی بالاتر از ظفر، بالاتر از مترو شریعتی، روبروی بیمارستان ایرانمهر، انتهای کوچه مرشدی، پلاک ۱۷ واحد ۱

021-22909216

آزمون VEMP برای تشخیص سرگیجه

مزایای ارزیابی WEMP توانایی شناسایی ضایعات ساکول، عصب وستیبولار تحتانی و راه نزولی وستیبولواسپاینال و از جمله ساقه مغز تحتانی است.آزمون WEMP دارای قابلیت منحصر به فردی برای ارزیابی مسیر VCR است که اطلاعات آن می تواند در تشخیص بیماری های اتولوژیک مانند منییر، سندرم مجاری نیم دایره فوقانی و نوریت وستیبولار تا بیماری های نورولوژیک مانند اسکلروز متعدد، دژنریشن مخچه ای-نخاعی و میگرن مفید باشد.

ادامه مطلب

سمعک نامرئی 2

سمعک نامریی
سمعک نامریی همانطور که از نامش پیداست، کاملا داخل گوش قرار می گیرند، اجزا مختلف سمعک همگی درون پوسته سمعک قرار دارند و در گوش هم، دید بسیار کمی دارند. سمعک نامریی برای کم شنوایی ملایم تا شدید مناسب است.

ادامه مطلب

تاثیر ورزش در دوران بارداری

تاثیر ورزش در دوران بارداری بر سیستم شنوایی جنین:
فعالیت ورزشی منظم مادر در دوران بارداری، به ویژه فعالیت های هوازی، باعث اکسیژن رسانی بهتر به سلول های جنین به خصوص در سلول های مغزی و کاهش ریسک اختلالات مغزی پیش از تولد و هنگام تولد می شود در نتیجه کم شنوایی نوزاد ناشی از کمبود اکسیژن کاهش می یابد.

ادامه مطلب

تاثیر ورزش کردن بر سیستم شنوایی و وزوز گوش

در مطالعه ای که روی تعدادی از افراد ورزشکار سالم صورت گرفت، مشاهده شد که این افراد نسبت به سایرین کمتر دچار کاهش شنوایی ناشی از نویز می شوند و سيستم شنوايي مقاوم تري نسبت به عوامل خطرزايي همچون نويز يا سر و صدا دارند و ميتوان به اين طريق تا حدي، سطح حفاظتي سيستم شنوايي را افزايش داد.

ادامه مطلب

سمعک برتر آماده ارائه خدمات شنوایی سنجی به شما همراهان گرامیست.

. آماده‌ی پاسخگویی به شما هستیم...
Close and go back to page
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت نزد مدیریت سمعک برتر محفوظ می‌باشد.
طراحی وب
همین الان تماس بگیرید