خیابان شریعتی بالاتر از ظفر، بالاتر از مترو شریعتی، روبروی بیمارستان ایرانمهر، انتهای کوچه مرشدی، پلاک ۱۷ واحد ۱

021-22909216

از کجا سمعک بخرم؟

از کجا سمعک بخرم؟

عوامل مختلفی در بروز کم شنوایی نقش دارند. مانند:بیماری های گوش داخلی، پیرگوشی، در معرض صداهای بلند بودن، استفاده از دارو های مضر برای سلول های حسی گوش و... . تعدادی از انواع کم شنوایی ها با دارو و جراحی بهبود خواهند یافت ولی بخش مهمی از کم شنوایی از جمله کم شنوایی حسی عصبی، درمان قطعی ندارد.

ادامه مطلب

درمان کم شنوایی با سلول های بنیادی سمعک برتر

درمان کم شنوایی با سلول های بنیادی

سلول های بنیادی مادر تمام سلول ها است و توانایی تبدیل به تمام سلول های بدن را دارد. این سلول ها توانایی خودنوسازی به انواع سلول ها از جمله سلول های عصبی، غضروفی، خونی و قلبی و همچنین ترمیم بافت های مختلف بدن را دارد. به دلیل توانایی منحصر به فرد و خاص سلول های بنیادی در مبحث گوش و شنوایی امروزه موضوع جذابی در گوش و حلق و بینی ، جراحی گوش، شنوایی و ادیولوژی می باشد. سلول های بنیادی را بر اساس خصوصیت و ویژگی به سه دسته سلول بنیادی جنینی، بنیادی بالغ و سلول بنیادی خون بند ناف تقسیم می کند.

ادامه مطلب

نوروپاتی شنوایی سمعک برتر

نوروپاتی شنوایی

نوروپاتی شنوایی نوعی اختلال شنوایی است که اصوات به صورت نرمال در گوش داخلی و حلزون گوش دریافت می شوند اما عصب شنوایی قادر به پردازش صدا نیست. نحوه تشخیص آن برای پزشکان نیز بسیار دشوار است زیرا در تست شنوایی غربالگری نوزاد یعنی تست OAE شنوایی pass یا همان پاس می شود اما وقتی زمان صحبت کردن کودک فرا می رسد مشکل دیده می شود و والدین احساس می کنند که کودکشان می شنود ولی درکس از گفتار ندارد.

ادامه مطلب

جرم گوش و تجویز سمعک سمعک برتر

جرم گوش و تجویز سمعک

وکس یا جرم گوش به صورت نرمال یا طبیعی وجود دارد اما اگر مقدار آن بیشتر از حد معمول گردد، می تواند باعث سختی و یا عدم انجام تجویز سمعک گردد. به صورت کلی باید بدانید که جرم گوش فقط در حدود 5 درصد شنوایی را کم می کند و اگر شخصی میزان شنوایی اش بسیار کم است، جرم گوش باعث آن نیست.

سمعک برتر

ادامه مطلب

سمعک برتر آماده ارائه خدمات شنوایی سنجی به شما همراهان گرامیست.

. آماده‌ی پاسخگویی به شما هستیم...
Close and go back to page
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت نزد مدیریت سمعک برتر محفوظ می‌باشد.
طراحی وب
همین الان تماس بگیرید