خیابان شریعتی بالاتر از ظفر، بالاتر از مترو شریعتی، روبروی بیمارستان ایرانمهر، انتهای کوچه مرشدی، پلاک ۱۷ واحد ۱

021-22909216

سمعک با قیمت خوب

سمعک با قیمت خوب را از کجا بخریم؟

شنوایی یکی از حواس پنچ گانه اصلی در انسان به شمار می رود که از طریق آن می توانیم صداهای دنیای پیرامون خود را بشنویم و با دیگران ارتباط برقرار کنیم. مطمئنا کسانی که اندکی در شنوایی خود احساس مشکل می کنند می دانند که نشنیدن درست و کامل صداها چقدر آزار دهنده و ناخوشایند است.

ادامه مطلب

سمعک فروشی در قلهک

سمعک فروشی در قلهک

سمعک‌ها توسط کمپانی‌های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شوند. در نظر بگیرید چون هر کمپانی یک نمایندگی دارد، دسترسی به انواع سمعک به صورت یکجا امکان پذیر نیست؛ اما کلینیک سمعک برتر که یک سمعک فروشی در قلهک می‌باشد، با توجه به نیاز مردم سعی کرده تعدادی از انواع مختلف سمعک را جمع‌آوری کند و در دسترس مردم قرار دهد.

ادامه مطلب

بهترین مرکز خرید سمعک در میرداماد

بهترین مرکز خرید سمعک در میرداماد

کم‌شنوایی یا ناشنوایی در هر مرحله‌ای از زندگی ممکن است به سراغمان بیاید. برخی از مشکلات شنوایی با استفاده از دارو و یا جراحی قابل درمان هستند و نیازی به خرید سمعک نیست، اما اگر شما موفق به درمان با استفاده از این راه‌ها نشده‌اید نیاز به خرید سمعک دارید.

ادامه مطلب

مرکز سمعک تهران کجاست؟

مرکز سمعک تهران کجاست؟

صدا‌های مختلف دنیا از شر‌شر باران تا لالایی مادر موسیقی دل‌انگیزی دارند که تا وقتی فرد  قدرت شنوایی را از دست ندهد قدر آنها را نمی‌داند. یکی از راه‌هایی که می‌توانید با کم‌شنوایی مقابله کنید، استفاده از سمعک است.

ادامه مطلب

سمعک برتر آماده ارائه خدمات شنوایی سنجی به شما همراهان گرامیست.

. آماده‌ی پاسخگویی به شما هستیم...
Close and go back to page
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت نزد مدیریت سمعک برتر محفوظ می‌باشد.
طراحی وب
همین الان تماس بگیرید