خیابان شریعتی بالاتر از ظفر، بالاتر از مترو شریعتی، روبروی بیمارستان ایرانمهر، انتهای کوچه مرشدی، پلاک ۱۷ واحد ۱

021-22909216

شنوایی سنجی در میرداماد

شنوایی سنجی در میرداماد

داشتن حس شنوایی در کنار سایر حواس برای داشتن یک زندگی عادی یک ضرورت است. بدون وجود حس شنوایی و یا کاهش آن، زندگی برای فرد دچار مشکل شده و قادر نخواهد بود ارتباط درستی با محیط پیرامون خود برقرار کند. به همین دلیل اگر فرد احساس کند که شنوایی‌اش دچار مشکل و افت شده است، باید به یک مرکز معتبر شنوایی سنجی مراجعه کند.

ادامه مطلب

خرید سمعک در شریعتی

خرید سمعک در شریعتی

مطمئنا وجود حس شنوایی و شنیدن صداها و آواهای پیرامون برای هر فردی برای زندگی عادی، یک ضرورت است. تصور این مساله هنگامی سخت می شود که قادر به شنیدن این صداها نباشیم. به خصوص وقتی که بخواهیم صداهای خنده و شادی عزیزانمان را بشنویم.

ادامه مطلب

خرید سمعک اتیکن در دولت

بیشتر مراجعین در هنگام خرید سمعک این سوال برایشان پیش می آید که کدام یک از برند های سمعک کیفیت بالایی دارند و مناسب شرایط شنواییشان است. باید در جواب بگوییم که امروزه کمپانی های معتبر تولید کننده سمعک با استفاده از جدیدترین فناوری ها محصولاتی با کیفیت قابل قبولی را برای بیماران مبتلا به مشکلات شنوایی فراهم آورده اند.

ادامه مطلب

بهترین کلینیک شنوایی و تجویز سمعک

بهترین کلینیک شنوایی و تجویز سمعک برای غرب تهران

یکی از مشکلاتی که ممکن است به عللی از جمله بالا رفتن سن در افراد مختلف ایجاد شود، اختلال شنوایی است. برای رفع این مشکل معمولا از سمعک استفاده می شود. این سمعک ها بسته به نوع کم شنوایی و سن بیمار و سایر عوامل در انواع مختلف استفاده می شود.

ادامه مطلب

سمعک برتر آماده ارائه خدمات شنوایی سنجی به شما همراهان گرامیست.

. آماده‌ی پاسخگویی به شما هستیم...
Close and go back to page
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت نزد مدیریت سمعک برتر محفوظ می‌باشد.
طراحی وب
همین الان تماس بگیرید